Αποκτήστε τον πλήρη έλεγχο της επιχείρησής σας, με ένα μόνο άγγιγμα στην οθόνη σας!

 

Τώρα μπορείτε να διαχειριστείτε με ταχύτητα και ασφάλεια όλες σας τις συναλλαγές, τόσο με πελάτες, όσο και με προμηθευτές, μέσα από μια εύχρηστη πλατφόρμα που ενοποιεί το σύνολο των δραστηριοτήτων του λιανεμπορίου. Με το One Touch Retail εκσυγχρονίζετε πλήρως την οργάνωση του καταστήματος ή της αλυσίδας καταστημάτων σας και παράλληλα, αναβαθμίζετε τις υπηρεσίες που παρέχετε στους πελάτες σας. Η λύση είναι κατάλληλη για τις ανάγκες όλων των επιχειρήσεων λιανικής, ανεξαρτήτως μεγέθους ή δραστηριότητας και επιπρόσθετα, σας εξοικονομεί χώρο συνδυάζοντας εργονομία και αισθητική.

Οφέλη για την επιχείρησή σας

-Ενίσχυση παραγωγικότητας  

(π.χ. μέσω της αυτοματοποίησης όλων των διαδικασιών και των απεριόριστων δυνατοτήτων παραμετροποίησης οθόνης, εξασφαλίζοντας μοναδική εμπειρία για το χρήστη)

-Aσφάλεια συναλλαγών

(ελαχιστοποίηση ανθρώπινου λάθους, εφαρμόζοντας έλεγχο πρόσβασης κάθε χρήστη, ανάλογα με τα προκαθορισμένα δικαιώματα χρήσης του)

-Διεύρυνση της εξωστρέφειας της επιχείρησής σας

(μέσω προωθητικών ενεργειών, όπως είναι η αποστολή sms, e-mail και fax)

-Αναβάθμιση της εξυπηρέτησης των πελατών σας

(λ.χ. με την επιτάχυνση των συναλλαγών, την ελαχιστοποίηση του χρόνου αναμονής στο ταμείο, τη δυνατότητα αναμονής συναλλαγών, την υποστήριξη Συστημάτων Επιβράβευσης κ.τ.λ.)

-Αύξηση τζίρου  

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

-Έκδοση Παραστατικών Πωλήσεων/Παραλαβών & Τιμολογίων

-Διαφορετικοί τρόποι πληρωμής π.χ. μετρητά, πιστωτική κάρτα, συνάλλαγμα

-Εναλλαγή εκπτωτικής πολιτικής (χειροκίνητα την ώρα της συναλλαγής με την απόδειξη ή μέσω άλλων εκπτωτικών επιλογών)

-Παρακολούθηση εξέλιξης παραγγελιών (πελατών και προμηθευτών)

-Εύκολη ανεύρεση ειδών

-Προαιρετική τήρηση στοιχείων πελατών

-Διαχείριση Αποθεμάτων

-Παραλαβές και επιστροφές εντύπων περιοδικού τύπου με αυτόματο υπολογισμό ποσοστών κέρδους

-Διαχείριση Συναντήσεων

-Εκτενή Καθημερινά Reports (Πωλήσεων, Μετρητών Ημέρας, Τέλους Βάρδιας, Τζίρου ανά κατηγορία προϊόντων, Αποδείξεων ανά ώρα κ.ο.κ.)

-Έλεγχος και διαχείριση barcodes και κλιμακωτών συστημάτων ή ζυγιστικών

-Αυτόματη ενημέρωση για τις εισερχόμενες τηλεφωνικές κλήσεις σας, μέσω σύνδεσης με το τηλεφωνικό σας κέντρο (CTI)  

-Αποστολή μηνυμάτων (sms, e-mail) για διαφημιστικούς σκοπούς

-Συγχρονισμός σε On/off line λειτουργία

- Εύκολη αναβάθμιση

- Διαφορετικές γλώσσες

Επιλογές Συνδεσιμότητας

Το One Touch Retail υποστηρίζει:

·         Συνδεσιμότητα με άλλα περιφερειακά π.χ. scanner

·         Αυτόνομη λειτουργία ή ενσωμάτωση στο back office

·         Εξ’ αποστάσεως πρόσβαση από άλλες συσκευές, όπως smartphone

H ολοκληρωμένη λύση One Touch Retail περιλαμβάνει το λογισμικό One Touch Retail, το οποίο σας παρέχεται με 24μηνο συμβόλαιο και με μόνο €47/μήνα.

Για να επιτύχετε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, μπορείτε να το συνδυάσετε με εξοπλισμό, όπως POS οθόνη αφής, φορολογικό μηχανισμό και θερμικό ή φορολογικό εκτυπωτή, τα οποία μπορείτε να αποκτήσετε με προκαταβολή 15% και εξόφληση σε 24 μηνιαίες δόσεις.

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να καλέσετε στο 131 (Γραμμή Εξυπηρέτησης Εταιρικών Πελατών) ή να στείλετε e-mail στο mtnbusiness@mtn.com.cy

 

 

 

 

Όροι & Προϋποθέσεις
  1. Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μόνο προς εταιρικούς πελάτες της ΜΤΝ Cyprus Ltd και θα έχει ισχύ από 13 Ιουνίου 2014.
  2. Ο πελάτης θα πρέπει να υπογράψει 24μηνο συμβόλαιο με την ΜΤΝ για την συγκεκριμένη υπηρεσία.
  3. Η υπηρεσία αφορά μια ολοκληρωμένη λύση διαχείρισης λιανικής πώλησης  για μικρομεσαίες εμπορικές επιχειρήσεις.
  4. Η υπηρεσία αυτή περιλαμβάνει:
  • Έκδοση παραστατικών πωλήσεων (αποδείξεις λιανικής, τιμολόγια), παραστατικά παραλαβών
  • Διαχείριση τύπου
  • Διαχείριση ειδών
  • Εκπτωτική πολιτική
  • Διαχείριση πελατών
  • Διαχείριση συναντήσεων
  • Διαχείριση προμηθευτών
  • Ημερήσιες αναφορές
  • Αναφορές πωλήσεων
  • Διαμόρφωση οθονών
  • Messaging
  • CTI
  • Loyalty system
  • Φορολογικό μηχανισμό & θερμικό εκτυπωτή ή φορολογικό εκτυπωτή
  • Διασύνδεση με πολλά περιφερειακά, όπως scanner, συρτάρι κλπ.

5. Ο πελάτης θα μπορεί να αγοράζει τον τελικό εξοπλισμό από την ΜΤΝ καταβάλλοντας αρχικά 15% της αξίας του και τα υπόλοιπα σε 24 μηνιαίες δόσεις στον λογαριασμό του.

6. Σε περίπτωση τερματισμού του συμβολαίου του πελάτη πριν τη λήξη της ελάχιστης περιόδου χρήσης, ο πελάτης είναι υποχρεωμένος να πληρώσει να αποπληρώσει το υπόλοιπο ποσό των μηνιαίων δόσεων και να κρατήσει τον εξοπλισμό. Περαιτέρω, οφείλει να αποπληρώσει όλα τα εκκρεμούντα τιμολόγια για την περίοδο χρήσης μέχρι την ημερομηνία τερματισμού.