Η ΜΤΝ Business παρέχει υψηλού επιπέδου τεχνική υποστήριξη εξασφαλίζοντας έτσι την ομαλή λειτουργία των υπηρεσιών τόσο των τηλεπικοινωνιών υπηρεσιών  όσο και της   πληροφορικής που παρέχονται στους εταιρικούς της πελάτες.

Παρέχονται δύο σχέδια υποστήριξης, το Βασικό Σχέδιο και το Προνομιακό Σχέδιο τεχνικής υποστήριξης.

Βασικό Σχέδιο τεχνικής υποστήριξης

Παρέχεται δωρεάν και αποσκοπεί στην  αντιμετώπιση βασικών τεχνικών θεμάτων. Οι εταιρικοί πελάτες της ΜΤΝ Business μπορούν να στείλουν το αίτημά τους στο 131support@mtn.com.cy  ή να τηλεφωνήσουν στο 131 που λειτουργεί σε εικοσιτετράωρη βάση για να μιλήσουν με εξειδικευμένο αντιπρόσωπο της ομάδας τεχνικής υποστήριξης για την άμεση παροχή λύσης /διευθέτησης οποιουδήποτε τεχνικού προβλήματος.

Στην περίπτωση που κρίνεται απαραίτητη μια επίσκεψη στις εγκαταστάσεις του πελάτη το αρμόδιο προσωπικό της ΜΤΝ Business μπορεί να ορίσει συνάντηση με την ομάδα τεχνικών της περιοχής της επιχείρησης.

Η χρέωση την πρώτη ώρα της επίσκεψης συμπεριλαμβάνεται στο συμβόλαιο του εταιρικού πελάτη, ενώ σε περίπτωση που απαιτείται περισσότερος χρόνος εξυπηρέτησης προκύπτει χρέωση ανά ώρα.

Ισχύουν όροι και προϋποθέσεις*


Προνομιακό σχέδιο τεχνικής πληροφορικής υποστήριξης

Με μια πολύ ανταγωνιστική μηνιαία συνδρομή ανά άδεια χρήσης του λογισμικού / χρήστη, οι επιχειρηματικοί πελάτες επωφελούνται από απεριόριστες επισκέψεις των πιστοποιημένων τεχνικών της ΜΤΝ Business, οι οποίοι επισκέπτονται τα σημεία παρουσίας τους, κατόπιν σχετικού αιτήματος.

Η συνδρομή για το προνομιακό σχέδιο συμπεριλαμβάνει επίσης ένα ενδελεχή τεχνικό έλεγχο, με σκοπό τη διερεύνηση και την αποτελεσματική αντιμετώπιση ενδεχόμενων απειλών του συστήματος, καθώς και την αρχική εγκατάσταση και παραμετροποίηση του λογισμικού στους υπολογιστές.